Returnering og ombytning
Returnering og ombytning
Her finder du information om fortrydelsesret, returnering og ombytning på CombatStore.no.
Indholdsfortegnelse
- Fortrydelsesfrist og returret
- Hvornår accepteres returneringer ikke?
- Ombytnings- og returprocedure
- Returadresse
- Behandlingstid og kreditering
- Har vi leveret det forkerte produkt?
- Pakker, der ikke er afhentet
- Fortrydelsesret for virksomheder og klubber
Fortrydelsesfrist og returret
Du har ret til at fortryde dit køb og returnere varer inden for 14 dage fra den dag, du modtog varerne.
Hvornår accepteres returneringer ikke?
Returneringer accepteres ikke, hvis:
- varen er brugt eller beskadiget
- originalemballagen er blevet fjernet eller beskadiget
- etiketter er fjernet eller mangler
- produktet ikke er blevet returneret inden for den angivne frist
BEMÆRK: Produkter som seler, kompressionsshorts og undertøj betragtes som hygiejneprodukter og kan derfor ikke returneres, hvis emballagen/forseglingen er brudt.
Ombytnings- og returprocedure
- Giv os venligst besked, hvis du ønsker at returnere eller bytte en vare, så vi kan registrere dette i din kundekonto.
- Pak varen forsvarligt, så indholdet ikke beskadiges under transport.
- Send varen tilbage med Posten/Bring og behold sporingsnummeret. (Returfragten dækkes af kunden.)
- Ved ombytning bestiller du selv en ny og korrekt vare på CombatStore.no.
Vi anbefaler altid at bruge en pakke med et sporingsnummer. Returneringer sendt med brev kan ikke spores.
Returadresse
Returnering skal sendes via Posten/Bring. Vi accepterer ikke returnering via PostNord.
CombatStore c/o Direct House Arendal ASPostboks 19
4855 Froland
Telefonnummer til notifikationer: +47 906 94 725
(bemærk, dette er ikke et kundeservicetelefonnummer)
BEMÆRK VENLIGST: med dit ordrenummer, navn og adresse
Behandlingstid og kreditering
Returforsendelse er kundens ansvar, medmindre varen er defekt eller forkert leveret.
Efter modtagelse og godkendelse af returneringen, krediterer vi beløbet for den returnerede vare.
Det kan tage op til 2 uger fra det tidspunkt, du sender returforsendelsen, til vi behandler den. Hvis du har betalt med Klarna, kan du læse mere om indefrysning af fakturaer på Klarnas hjemmeside.
Hvis du har spørgsmål vedrørende returneringsprocessen, bedes du kontakte vores kundeserviceteam.
Har vi leveret det forkerte produkt?
Der kan lejlighedsvis opstå fejl. Hvis vi har leveret den forkerte vare, dækker vi returneringsomkostningerne.
Kontakt os venligst for at modtage en returlabel. Hvis du returnerer varen uden en aftale og returlabel, skal du selv dække forsendelsesomkostningerne.
Pakker, der ikke er afhentet
Varer sendes normalt til nærmeste posthus/post i butik. Husk at afhente pakken inden fristen.
Hvis pakken ikke afhentes inden for fristen, mister du retten til at fortryde købet i henhold til § 11 og 13 i fortrydelsesretten. Du vil derefter blive opkrævet omkostninger til returforsendelse samt et ekspeditionsgebyr på NOK 500 til Be Cool AS.
Hvis det ikke er muligt at afhente varen inden for fristen, anbefaler vi, at du kontakter afhentningsstedet for at aftale et nyt afhentningstidspunkt.
Fortrydelsesret for virksomheder og klubber
Fortrydelsesretten gælder kun for privatpersoner. Virksomheder, klubber og foreninger kan ikke returnere købte varer uden en særlig aftale med CombatStore AS.










